INFORMACJA W SPRAWIE DODATKU OSŁONOWEGO
Szanowni Mieszkańcy Gminy Bytoń
Informujemy, że do prowadzenia postępowań w sprawach dodatku osłonowego, w tym do ustalenia prawa do tego dodatku i do wydania decyzji w przypadkach określonych w art. 2 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1) upoważniony został Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytoniu.
W związku z powyższym wnioski o przyznanie dodatku osłonowego można składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytoniu, Bytoń 72, 88-231 Bytoń, tel. kontaktowy 54 285 13 23 na piśmie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zasady przyznawania i wypłacania dodatku osłonowego, w tym terminy składania wniosków reguluje ustawa z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1).
Tekst ustawy jak również wzór wniosku o przyznanie dodatku osłonowego zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Bytoniu.
Więcej o dodatku osłonowym można znaleść TUTAJ
Dodatek osłonowy Ustawa
Dodatek Osłonowy Wniosek
Wskazówki_jak_wypełnić_wniosek_o_dodatek_osłonowy
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Opracował
Paweł Betkier
Sekretarz Gminy |