Zaproszenie do składania ofert na
Usługi integracji społecznej.
W
ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu
Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju na Poakcesyjny Program Wsparcia
Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Bytoń uzyskała dotację w wysokości 57.845 PLN
przeznaczoną na 2008r. W tym 11.000 PLN przeznaczoną na organizację górskiego
obozu harcerskiego dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Bytoń.
- Wójt Gminy
Bytoń zaprasza zainteresowanych
kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wymienionej
usługi integracji społecznej grupie dzieci z terenu Gminy.
- Spotkanie
informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się
w Urzędzie Gminy Bytoń w Sali Konferencyjnej Urzędu , dnia 03.06.2008r. o
godzinie 12.30.
- PROCEDURA
Zgodnie z § 3
pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji PPWOW zawartego pomiędzy
Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust.1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia
2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655).
Wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o
procedurę CPP Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu
Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl oraz w Urzędzie
Gminy Bytoń.
- ZAMÓWIENIE NA
REALIZACJĘ GÓRSKIEGO OBOZU HARCERSKIEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z TERENU
GMINY BYTOŃ
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
WARIANTY
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1) Oferent
powinien zapewnić:
* realizację
metodyki harcerskiej,
* wykwalifikowaną
kadrę opiekuńczą dla 30 osobowej grupy dzieci z uwzględnieniem, by 10-oro
dzieci podlegało opiece min. 1 pedagoga,
* odpłatne
zakwaterowanie dla 34 osób,
* odpłatny
transport beneficjentów w miejsce przeznaczenia jak również w trakcie trwania obozu
oraz zapewnienia dowozu powrotnego w miejsca wcześniej wyznaczone w celu
odbioru dzieci przez rodziców,
* pełne wyżywienie
oraz dodatkowe oprowiantowanie na czas górskich wycieczek dla dzieci w nich
uczestniczących,
* pomoc i artykuły
sanitarne niezbędne w wyżej wymienionej formie wypoczynku,
* atrakcje
turystyczne wypełniające czas dzieci i młodzieży (min. 10 działań).
Termin
wykonania zamówienia: od 01.08. do 07.08.2008r.
2) Usługodawca
zobowiązany jest do powiadomienia grupy odbiorców usługi o istniejącym
projekcie w sposób dowolny. Posiada udokumentowaną przynależność do ZHP.
Ponadto powinien przedstawić w ofercie spodziewane rezultaty i sposoby
monitorowania ich osiągnięcia. Dodatkowym atutem będzie jak największa
innowacyjność oraz optymalna ekonomiczność środków finansowych przeznaczonych
na realizację projektu.
- UPRAWNIENI
USŁUGODAWCY
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie
w ramach niniejszej procedury są:
1. Organizacje pozarządowe (NGOs),
2. Organizacje kościelne,
3. Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne,
spółdzielnie socjalne,
4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu
gospodarczego, izby rolnicze,
5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego,
stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.
Każdy z potencjalnych usługodawców musi spełniać jeden
z poniższych warunków:
a) usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu
działań realizowanych przez danego usługodawcę lub też dotyczy usług
świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów,
lub
b) usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi
usługodawcami.
6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ
1)
- doświadczenie w przeprowadzaniu tego
typu form wypoczynku,
- zgodność z warunkami realizacji i
zakresem zamawianej usługi,
- przedstawienie spójnego programu realizowania
zajęć w ramach metodyki harcerskiej,
- dysponowanie odpowiednią bazą lokalowa z zapleczem
kuchennym i toaletą min. 1, z wykluczeniem pola namiotowego i punktów mu podobnych,
- dysponowanie min.1 osobą z ukończonym kursem
kierowników placówek wypoczynkowych i czynnym funkcjonowaniem w ZHP oraz min.3
osobami z wykształceniem wyższym kierunek pedagogika z uwzględnieniem min.2
letniego doświadczenia w pracy z młodzieżą w odniesieniu do całej kadry,
- pożądana znajomość i obycie z dziećmi z terenu Gminy
Bytoń.
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
* CV personelu
mającego realizować usługę,
* Zaświadczenie
odpowiedniej jednostki o czynnej działalności w ZHP,
* Zaświadczenie o
ukończeniu kursu kierowników placówek wypoczynkowych,
* Zaświadczenie o
ukończeniu kursu pierwszej pomocy,
* Oświadczenie o
posiadaniu wymaganego pomieszczenia i środka transportu.
2)
* Udokumentowana
przynależność do ZHP,
* Przedstawienie
programu obozu,
* Przedłożenie
umowy wstępnej z wykonawcami usług częściowych,
* Wstępne
przedstawienie kosztorysu w przeliczeniu na osobę.
7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT
SKŁADANIE OFERT
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem
formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej
kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Bytoniu 88-231
Bytoń, w pokoju nr.6 w terminie do 17.06.2008r.,
b) Oferta winna być ważna co najmniej 30 dni od daty
określonej w pkt.a),
c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z
dopiskiem "Oferta na świadczenie usług: Realizacja górskiego obozu harcerskiego
dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Bytoń", ponadto na kopercie winny zostać
umieszczone dane adresowe Usługodawcy.
OCENA OFERT
- Ocena ofert i wybór
najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
a) Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych
określonych w pkt.6,
b) Wybór najkorzystniejszej oferty
Przy ocenie ofert, ustaleniu ich rankingu i
podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę
zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowana
jakość usług, ich innowacyjność, trwałość oraz ekonomiczność i efektywność
działań zaproponowanych przez Usługodawcę,
c) Zastrzega się negocjacje szczegółów umowy z wybranymi
Usługodawcami.
- Ostateczna decyzja
dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 3 tygodni od
wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie
internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń. - Decyzja
zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega
procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzja
Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią
do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien
dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu. - Z wybranymi
oferentami zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach
załączonych do niniejszego ogłoszenia.
8. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani
proszeni są o skontaktowanie się z p. Walasik Elizą, nr pokoju 6, tel.
0542851377, fax 0542851312, e-mail e.walasik@wp.pl.
9. ZAŁĄCZNIKI
Formularz ofert.
Wzór umowy.
Wzór sprawozdania.
|